בלי פרסומות. בלי בעלי הון. בלי בולשיט
משנים כיוון! במקום לצרוך תקשורת שמוכרת אותך, הגיע הזמן להשקיע בעיתונות עצמאית שעובדת אך ורק בשבילך
"לא משנה מה נעשה, הכל נחשב לא חוקי", אומר חאלד ג׳אברין. "מאז הכיבוש, וככל שהזמן עובר, מחלקים לנו את האזור שאנחנו גרים בו, ויש יותר ויותר חלקים אסורים. המנהל שולט בנו, הצבא שולט בנו, המתנחלים שולטים בנו. כל דבר שנרצה לבנות, אפילו מלונה, דורש אישור של המנהל שבסוף אנחנו לא מקבלים".







